Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Kampányol a Vodafone

A Vodafone nemzetközi újrapozicionálásának középpontjában az emberi ambíció, a technológia és az ezek összefonódásából születő határtalan lehetőségek állnak. A Vodafone az új márkapozícióval együtt új szlogent is bevezet: “Together We Can”. A márka újrapozicionálását egy 12 hónapig futó televíziós, nyomtatott és digitális reklámkampány kíséri, amely alátámasztja a Vodafone meggyőződését, miszerint a technológia és a társadalom együttműködése révén jobb jövőt építhetünk. „A “Together We Can” szlogen a hangsúlyt a “mi”-re helyezi, illetve arra, hogy az emberi ambíció és az innováció közötti összehangolt működéssel hogyan érhetünk el nagyszerű dolgokat. Az elmúlt 12 hónapban, a koronavírus válság során szerzett tapasztalatok minden eddiginél jobban bizonyították az emberi kapcsolódás és a technológia elengedhetetlen fontosságát a társadalom, a vállalkozások és a kormányzati szervek működésének fenntartásában. Felelős vállalatként a Vodafone abban hisz, hogy a technológia javíthatja az ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze