Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A MOL Grouppal dolgozott a Superfuture

A napokban hirdette meg a MOL Group frissített, Shape Tomorrow 2030+ elnevezésű üzleti stratégiáját a befektetők és újságírók előtt. A Superfuture a stratégiai anyag névadásáért és arculatáért, valamint a befektetői rendezvény megjelenésért, az ott vetített filmekért, tájékoztató anyagokért és a honlapért felelt. A megújult stratégia irányát tekintve folytatása a cégcsoport öt évvel korábban megjelent stratégiájának, és reagál az azóta felgyorsult üzleti, társadalmi és természeti környezetben zajló folyamatokra. Ennek megfelelően a 2030+ stratégia felgyorsítja a MOL csoport transzformációját – még nagyobb fókuszt kap a fenntarthatóság, és többek között megjelenik az az új célkitűzés, hogy a cégcsoport tovább erősítse szerepét a régió körforgásos gazdaságában. A márkastratégián és az arculaton a Superfuture csapata: Halász Éva, korábbi DDB stratégiai vezető, Nyéki Attila, a barcelonai DDB C14 korábbi globális kreatív igazgatója és David Torrents katalán grafikus dolgozott a Superfutu...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze