Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Ubisoft szerint valami nagyon félrement a játékiparban, és ez rájuk is keményen visszaüt

A Ubisoft vezetése egyre kritikusabban szemléli a mai játékipart: szerintük a játékosok kevesebb új címet próbálnak ki, hosszabb ideig ragadnak le ugyanazoknál a játékoknál, emiatt pedig az újdonságoknak sokkal nehezebb kitűnniük, ami rossz híreket vetít előre a cég saját jövőjére nézve is. Az utóbbi években gyökeresen átalakult a videojáték-ipar. A szolgáltatásként működő játékok térnyerése teljesen megváltoztatta, hogyan fogyasztjuk a digitális tartalmakat, és a nagy kiadók természetesen nem nézték tétlenül ezt az átalakulást. Sok vállalat indult el egy gyakran kétségbeesett, és nem egyszer kudarcba fulladó hajszában a „szent grálként” emlegetett GaaS-modell irányába, hogy hosszú távon is pénztermelő gépezetté alakítsa címeit. A Ubisoft is beszállt ebbe a versenybe, olyan sikeres játékokkal, mint a The Division 2, de olyan projektekkel is, amelyek mára szinte teljesen eltűntek a… Olvasd tovább... A Ubisoft szerint valami nagyon félrement a játékiparban, és ez rájuk is keményen vi...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál