Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Figyelemfelkeltő kampányt indul a palackvisszaváltással kapcsolatban

Figyelemfelkeltő, 360 fokos marketingkampányt indít a SodaStream a palackvisszaváltás témájában – jelentette be a világ vezető szénsavasító gépgyártója. A kampány középpontjában a választás szabadsága áll: a vállalat arra ösztönzi a felhasználókat, hogy kitörjenek az egyszer használatos műanyagokkal kapcsolatos mókuskerékből. „Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy létezik alternatíva: nem muszáj a műanyag palackok vásárlásával és visszaváltásával… Figyelemfelkeltő kampányt indul a palackvisszaváltással kapcsolatban

Femcafe.hu

Die My Love kritika

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál