Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Battlefield 6: a pályák remasterelése nem olyan egyszerű feladat!

A DICE játéka nem tud csak úgy ctrlc, ctrlv stílusban átemelni pályákat a Battlefield franchise korábbi részeiből, mert ennél összetettebb a helyzet. Néhány népszerű nyilvános bétateszt után a Battlefield 6 az egyik legjobban várt játék az ősz során. Sok ember figyel rá, akik sok mindent várnak tőle. Az egyik ilyen dolog a rajongók kedvenc pályájának visszatérése. A PCGamesN-nek adott interjúban Shashank Uchil, a DICE tervezési igazgatója elmondta, hogy el sem hinnénk, milyen nehéz biztosítani, hogy egy régi pálya mind az új játékban is működjön, mind pedig megfeleljen a játékosok elvárásainak és emlékeinek, beleértve azokat az emlékeket is, amelyeket nosztalgiától eltorzulva őriznek a fejükben. Ezt a megjegyzést a Battlefield 3 Operation Firestorm pálya visszatérésével kapcsolatban tette. Uchil azt kérdezi, hogyan tudják a fejlesztők a pályát… Olvasd tovább... Battlefield 6: a pályák remasterelése nem olyan egyszerű feladat!

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola