Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Kicsit több csúcsnyomaték és izgalmasabb nyomatékmegosztás – megújul a GR Corolla

A GR Corolla vezethetőségét nem az átlagos közutakra, hanem a versenypályákra, egészen pontosan a Nürburgring Nordschleifére optimalizálták a mérnökök, így a karosszéria méretezésénél a szokásosnál jelentősen nagyobb függőleges és oldalirányú gyorsulási erőkkel számoltak. Így volt ez már az eredeti fejlesztési programban, most pedig tovább növelték a szerkezeti merevséget: míg a jelenleg kapható GR Corolla esetében összesen 18,8 méternyi szerkezeti ragasztót használtak fel, most további 13,9 méternyi illesztésnél alkalmaztak ragasztót: ez a 74 százalékos fejlesztés minimális tömegnövekedés mellett hoz fokozott szerkezeti szilárdságot. Elsősorban az orr-részben, a padlón, valamint a hátsó kerékdobok környékén használtak extra ragasztásokat. Az autó karakteréből adódóan várható, hogy a tulajdonosok tartósan nagy terhelésen használják a háromhengeres turbómotort. Ezekre a helyzetekre készíti fel az erőforrást a másodlagos hideglevegő-bevezetés: az elülső hűtőrács mögött, közvetlenül a ...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola