A Z generáció több időt tölt a közösségi médiában, mint a barátokkal
A Z generáció több időt tölt a közösségi médiában, mint a barátokkal Mészáros Richárd 2025. 09. 06., szo - 19:05 A Z generáció tagjai több időt töltenek a közösségi médiában, mint személyes találkozásokkal, emiatt gyakran érzik magukat magányosnak és túlterheltnek – derül ki a Datank ügynökség által, a Mastercard és az UniCredit Bank megbízásából készített friss felmérésből. Az adatok szerint a fiatalok naponta átlagosan három órát vannak jelen a közösségi platformokon, míg barátaikkal átlagosan csak 2,3 órát töltenek. A különbség hozzájárul az elszigeteltség és az információs túlterheltség érzéséhez. Bár a digitális jelenlét szinte folyamatos, a válaszadók többsége hangsúlyozta: igénylik az autentikus, telefon nélküli találkozásokat, különösen olyan helyeken, ahol zene, barátok és új ismeretségek várják őket. A kutatás szerint a Z generáció gyakran tapasztal digitális fáradtságot, míg az Y generáció – a millenniálok – tudatosabban és célzottabban kezeli az online tartalmakat. A két...
- Hirdetés -