Ezért vérzik több sebből a Metal Gear Solid Delta grafikája egy 350.000 Ft-os konzolon – az Epic Games vezére szerint nem az Unreal Engine 5 a hibás!
Ha a Metal Gear Solid Delta gyengén fut egy 350.000 Ft. körüli konzolon, mint a PlayStation 5 Pro azért nem az Unreal Engine 5 felelős – legalábbis Tim Sweeney, az Epic Games vezérigazgatója szerint. A cégvezető elhárítja a felelősséget, és inkább azokat a fejlesztőket bírálja, akik csak a csúcshardverre optimalizálnak. Az Unreal Engine 5 továbbra is az egyik legerősebb és legambiciózusabb eszköz a realisztikus játékok fejlesztésében, ám viták övezik. A 2022-es hivatalos rajtja óta – két évnyi béta és korlátozott hozzáférés után – rohamosan nőtt a rá épülő játékok száma, ám mindegyiknél ugyanaz a gond jelent meg: a teljesítmény gyakran hagy kívánnivalót maga után. Bugok, erőforrás-kezelési gondok és FPS-esések miatt az Epic motorja sok kritikát kapott, de Tim Sweeney, a vállalat vezérigazgatója inkább a… Olvasd tovább... Ezért vérzik több sebből a Metal Gear Solid Delta grafikája egy 350.000 Ft-os konzolon – az Epic Games vezére szerint nem az Unreal Engine 5 a hibás!
- Hirdetés -