Nem csak a szerverek küszködtek a játék rajtja után, ugyanis a fejlesztők mentális (és talán fizikai) állapota is érintett volt. Az Escape From Tarkov november 15-én jelent meg a Steamen, így a kiváló extrakciós lövöldözős játék nyolc év után kilépett a bétából, és szinte azonnal kisebb problémák adódtak. A játékosok nem tudtak bejelentkezni, az érdeklődés pedig olyan nagy volt, hogy a fejlesztő Battlestate Games elismerte a súlyos szerverproblémákat, majd ezután jöttek a negatív értékelések áradata. A Twitteren Nikita Buyanov, a játék rendezője és a Battlestate ügyvezető igazgatója elmondta, milyen hét volt ez: valódi stresszteszt nemcsak a szervereik, hanem az elméjük és az idegeik számára is, de látva, hogy élvezzük a játékot, ez segít nekik. Almost one week passed from 1.0 release. And what a… Olvasd tovább... Escape From Tarkov: a fejlesztőket is megviselte a megjelenés utáni hét!
Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek