BioShock: Big Daddy tervei a System Shock 2-ből indultak ki!
A technikai korlátoknak köszönhetően a 2007-es látvány végül meglepően emlékezetes lett (még ma is könnyeden felidézzük a kinézetét). A BioShock Big Daddy-je az egyik legikonikusabb ellenséges karakter a játékok világában. A fúróval felfegyverzett, búvársisakot viselő Rapture-védelmező szinonima az Irrational klasszikus lövöldözős játékával, mégpedig olyannyira, hogy 2007-es megjelenésekor a játék borítóján is ő voltak látható. De kiderült, hogy a BioShock sok más eleméhez hasonlóan Big Daddy is közvetlenül a System Shock 2-ből merített ihletet. A BioShock legveszélyesebb ellenségének megjelenése a 90-es évek 3D-s játékok készítésének technikai korlátaiból fakad. Ezt nemrég Nate Wells, a Nightdive System Shock 2-ről szóló mélyreható beszélgetéssorozatának legújabb interjúalanya árulta el. Wells a Looking Glass Studios művészeti igazgatója volt, amikor a System Shock 2-t az Irrational Games-szel közösen fejlesztették, jelenleg pedig az… Olvasd tovább... BioShock: Big Daddy tervei a ...
- Hirdetés -