Országos leállás a kormányablakokban – hardverhiba okoz fennakadásokat
A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelni fog – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel hétfőn. Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek. A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért. Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt. MTI A Országos leállás a kormányablakokban – hardverhiba okoz fennakadásokat nevű cikk a Körös Hírcentrumon jelent meg.
- Hirdetés -