Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Forradalmasítja az ügyfélkiszolgálást a mesterséges intelligencia az Erste bankfiókjaiban és call centerében

Gyorsabbá, gördülékenyebbé teszi az ügyfelek kiszolgálását az Erste bankfiókjaiban és call centerében munkába állított új, mesterséges intelligencián (MI) alapuló „kolléga”. Az új MI „asszisztens” a bonyolultabb, ritkán előkerülő kérdéseket is pillanatok alatt megválaszolja a banki dokumentumok alapján, így több idő jut az ügyfélkapcsolatok ápolására. A fejlesztés az Erste hosszú távú stratégiájának része, amelyben a mesterséges intelligencia széles körű és biztonságos használatára törekszik - írták közleményükben.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk