Rossz lóra tett az előfizetéses szolgáltatással az Xbox? Egy elemző szerint igen!
A Microsoft legutóbbi nagyszabású leépítése mögött részben az is állhat, hogy az Xbox már évek óta próbálja a Game Pass segítségével meghódítani a játékipart – nem túl sok sikerrel. A Microsoft vezérigazgatója, Satya Nadella már 2017 októberében egy befektetői beszámolóban világossá tette: a vállalat a Netflix-hez hasonló játékelőfizetéses modellben látja a jövőt. A Game Pass néhány hónappal korábban indult, és Nadella szavai egyértelműen jelezték, hogy mindent erre az egy lapra tesznek fel. A Microsoft hatalmas összegeket költött új Xbox-stúdiók megszerzésére 2018-tól kezdve: Ninja Theory, Compulsion Games, Playground Games, Undead Labs, inXile Entertainment, Obsidian Entertainment, majd 2019-ben Double Fine is csatlakozott a sorhoz. Ezek a stúdiók már az első naptól kezdve Game Pass-re szállították játékaikat – ez papíron erős ajánlat a fogyasztók felé. Csakhogy idővel… Olvasd tovább... Rossz lóra tett az előfizetéses szolgáltatással az Xbox? Egy elemző szerint igen!
- Hirdetés -