Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Larian sikerét méltatja az Obsidian egyik kulcsembere – ők nem tudták volna megcsinálni

Josh Sawyer, az Obsidian tervezési igazgatója szerint ők nem tudtak volna akkora játékmenetbeli fordulatot végrehajtani, mint amit a Larian vitt véghez. A PCGamer megkérdezte Sawyert arról, mit gondol a körökre osztott harc látszólagos győzelméről a szüneteltethető valós idejű (RTWP) harcrendszerrel szemben, és hogy miért vesztette el népszerűségét a körökre osztott megközelítés. Ez felvetette a kérdést: hogyan tudta a Larian ilyen sikeresen eladni ezt a váltást, míg az Obsidian ragaszkodott az eredeti stílushoz? Sawyer szerint a Pillars of Eternity esetében a rajongók inkább dühösek lettek volna, ha kihagyják az RTWP-rendszert. Ez az ellentét a Kickstarter-támogatók nosztalgiája és a stúdió újítási vágya között fontos szerepet játszott Sawyer 2016-os GDC-előadásában. Az Obsidian végül a Deadfire című folytatás utáni frissítésében vezette be a körökre osztott módot. „Sosem… Olvasd tovább... A Larian sikerét méltatja az Obsidian egyik kulcsembere – ők nem tudták volna megcsinálni

Femcafe.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Váli Mikire emlékezve

Blikk