Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Resident Evil Requiem: eredetileg nyílt világú játék volt!

A Capcom végül mégis az egyjátékos offline irányba vitte el a játékot – mert a rajongók nem kértek a nyílt világú vagy online elemekből. A Resident Evil Requiem eredetileg egy nyílt világú és potenciálisan online központú játék lett volna, de a Capcom végül elvetette ezt az irányt. A stúdió a Resident Evil Requiem Creator’s Message videójának bővített változatában elárulta, hogyan indult a fejlesztés: a játék rendezője, Nakanishi Koshi megerősítette, hogy a pletykák igazak voltak. „Talán hallottatok néhány pletykát. Olyan dolgokról mint egy online Resident Evil vagy egy nyílt világú Resident Evil, amivel egy ideig kísérleteztünk. De végül, bár volt néhány érdekes koncepciónk, rájöttünk, hogy a rajongók nem ezt akarták látni vagy játszani. Így hát visszamentünk a tervezőasztalhoz, és megalkottuk azt, ami a Resident Evil… Olvasd tovább... Resident Evil Requiem: eredetileg nyílt világú játék volt!

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk