Eltűnik az európai Toyota Land Cruiserből a hagyományos dízelmotor - Autoszektor
Fontos mérföldkő a Land Cruiser európai történetében az első elektrifikált hajtáslánc bevezetése, amely simább és gyorsabb start-stop működést, nagyobb motorerőt és alacsonyabb fogyasztást biztosít az alvázas terepjárónak. Mivel a Toyota lágy hibrid rendszere a teljes (öntöltő) hibrid rendszerénél egyszerűbb és kompaktabb, könnyebben beépíthető a meglévő hajtásláncokba anélkül, hogy jelentős áttervezésre vagy átalakításra lenne szükség. Ennek köszönhetően a Hybrid 48V hajtáslánc nemrégiben bekerült a Hilux pickupba is. A Hybrid 48V nevű új hajtásrendszer a meglévő 2,8 literes dízelmotort és nyolcfokozatú automata váltót ötvözi egy villanymotor-generátorral (amely a hagyományos generátort helyettesíti), egy 48 volt feszültségű lítium-ion akkumulátorral és egy DC-DC áramátalakítóval (amelyen keresztül a lítium-ion akku a jármű 12 voltos rendszerét is ellátja). Úgy tervezték meg és helyezték el az új hajtáslánc-komponenseket, hogy azok ellenálljanak a zord terepviszonyoknak, és a Land ...
- Hirdetés -