Milliókat pazarolsz, ha nem AI ügyfélszolgálatot működtetsz
Az interneten keresztüli azonnali visszacsatolások világában kiemelt jelentőséggel bír, hogy ügyfélszolgálati megoldásaink a lehető legmagasabb szintet képviseljék. Tájékozott, segítőkész és proaktívan a kérések megválaszolására törekvő munkatársakkal sosem látott magasságokba emelhetjük ügyfeleink elégedettségét, ha azonban elhanyagoljuk, az nehezen visszafordítható, negatív hullámokat vethet. A legegyszerűbb támogató funkciónak tekintett területek a mesterséges intelligencia térnyerésével komoly átalakuláson mennek keresztül, a call-center szolgáltatások pár éve vizionált jövője ma már nem távoli álom, hanem a jelen valósága. Aki pedig nem követi a technológia könyörtelen tempóját, könnyen versenyhátrányba kerülhet. Az ügyfélszolgálat jelenlegi helyzete Mivel az információáramlás egyre csak gyorsul, a vásárlók az ügyintézés folyamataival szemben is hasonló elvárásokat támasztanak. Egyre nyilvánvalóbbá válnak a hagyományos call-center szolgálatokkal kapcsolatos kihívások, úgymint a...
- Hirdetés -