Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Függetlenítené magát a beszállítóktól a Stellantis

Emlékszünk azokra az időkre, amikor a Fiat még alkatrészei nagy részét saját maga préselte, gyártotta, alkotta torinói gyártósorán? A mai autógyártási trendek irányából tekintve, amikor a legtöbb autót már beszállítóktól összeollózott alkatrészekből rakják össze, máris messzinek tűnik a 80-as évek. Talán épp a PSA és az FCA egyesülés okozta beszélgetések alapján jött az ötlet Carlos Tavaresnek, a Stellantis cégcsoport vezérigazgatójának, hogy érdemes lenne minél több gyártási funkciót újra tető alá hozni. Tavares szerint ezzel nem csak a költségeket tudnák csökkenteni, de az alkatrészek fejlesztési idejét is, ami jól jöhet a mostani rohanó villanyos átállásban. Számtalanszor téma manapság, hogy a friss startup autógyártók lépés előnyben vannak, hiszen kisebb a bürokrácia, és az alkatrészeik nagy részét maguk gyártják. Talán épp a Tesla példája is imponált Tavaresnek, hogy függetlenítsék magukat a beszállítóiktól, akik között ott van jelenleg a Valeo, a Continental, a Magna, a Forvia...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Tovább terjeszkedik a Gránit Bank

vasarnap.hu

10perc.hu