Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A kínai EV márkák zömének lemorzsolódása várható az évtized végéig

Szemszerűsítve ez azt jelenti, hogy a Kínában jelenleg működő 137 elektromos autógyártó közül csupán 19 fog termelni profitot 2030-ra, a többi veszteséges lesz. Az amerikai intézet jelentésében indokként hozza fel azt, hogy a második éve tartó kínai árháború olyan mértékben szűkítette a cégek árrését, hogy a vállalatok túlnyomó többsége - cirka nyolcvanöt százaléka - amely nem képes profitot termelni kivonul a járműgyártásból, konszolidálódik vagy kisebb piaci részesedésért fog küzdeni. Miközben a nyugati autógyártók tartanak a Kínából eredő, gyorsan változó és agresszív árversenytől, maguk a kínai autómárkák a nagyobb hazai versenytársak nagy nyomásának vannak kitéve. Részben ez az oka annak, hogy az évtized végére hétből hat kínai EV-vállalat lehúzhatja a rolót. A domináns kínai cégek olyan árréssel dolgoznak, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy újra és újra lenyomják az árakat, kifacsarva a rivális kisebb cégeket, amelyek – annak ellenére, hogy a szükebb marzzsal operálnak - t...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Tovább terjeszkedik a Gránit Bank

vasarnap.hu

10perc.hu