Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Baldur’s Gate 3: elárulta a Larian Studios, mi volt vízválasztó pillanat volt a játékok történelmében?

A Larian Studios kiváló (és ennek megfelelően hatalmas sikereket elérő) játékában egy elem olyasmi volt, amire eddig nem nagyon volt példa a játék írója szerint. A GamesRadar számolt be arról, amit a Develop: Brighton 2024-en mondott Baudelaire Welch, a Baldur’s Gate 3 senior narratíváért felelős tervezője miatt. Az elemzése a rajongói fikcióra és a mémes nonszenszre épült, és mind a kettő kifejezetten gyakori téma a játékokban, hát még a Baldur’s Gate új részében, ahol sok karakter 18-os értelemben véve nevezhető izgalmasnak. Welch szerint a románc időtartam tekintetében a legnagyobb téma, amiről a rajongók beszélgethetnek. Bármelyik játékban gyakran létrehoznak a rajongók románcra építő novellákat. A Baldur’s Gate 3-ban a medve szexuális aktusára vonatkozó jelenet volt az, ami a játékosok kreativitását bepörgette, és Welch kifejtette, hogy… Olvasd tovább... Baldur’s Gate 3: elárulta a Larian Studios, mi volt vízválasztó pillanat volt a játékok történelmében?

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu