Mercedes-Benz GLC 400e Coupé 4MATIC teszt – Walzer és Schnellpolka
Sok az egyben. A Mercedes-Benz GLC Coupé 400e 4MATIC egyszerre divatos SUV és még divatosabb „kupé”. Szimultán zöld rendszámos környezetvédő és erős prémium termék. Elég nagy a magabiztos fellépéshez, ugyanakkor városban sem ormótlan. Egy testben karakán benzines és hangtalan villanyautó. Ha már előkerült a legfőbb különbség a korábban tesztelt dízel változathoz képest: a 400e verzió elektromos hajtása önmagában 440 newtonmétert, 136 lóerőt, bruttó 31,2 / nettó 23,4 kWh-s akkumulátort (akár 60 kW-os töltési lehetőséggel) és 140 km/órás csúcssebességet ad; míg a kettős megfújású turbóval ellátott négyhengeres benzinestől 252 lóerőre és 400 Nm-re számíthatunk. A két hajtás eredőjeként 650 Nm, valamint 381 lóerő áll rendelkezésre, ennek megfelelően a 0–100 km/h-s sprint csupán 5,6 másodpercig, a gyorsulás pedig egészen 239 km/h-ig tarthat. Ráadásul sokat autózhatunk vele elektromosan.
- Hirdetés -