Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Miért használja még mindig a CryEngine-t a Kingdom Come Deliverance folytatása?

Tobias Stolz-Zwiling, a játékot fejlesztő Warhorse Studios PR-menedzsere az IGN-nek adott interjújában több kérdést is megválaszolt a nemrég bejelentett játékkal kapcsolatban. Például arról beszélt Stolz-Zwiling, hogy a belső nézetes harcok továbbra is a realizmus felé hajlanak, de történt néhány változtatás, hogy könnyebben kezelhessük ezeket: „Fontos elmondani, hogy hűek maradunk ahhoz, amit a Kingdom Come Deliverance és a Warhorse képvisel, és ami a valódi középkori harcok ábrázolására törekszik. Ennek ellenére a harcrendszerben eszközöltünk néhány változtatást, és megpróbáltuk könnyebben hozzáférhetővé tenni, miközben megőriztük a realisztikus, arcba vágó érzést. Azt akarjuk, hogy a harcot keménynek és nehéznek érezzük, de ugyanakkor könnyen felvehetőnek is. Érezned kell a fegyvered súlyát és minden egyes találatodat. Ha például egy bunkósbotot veszel, akkor anélkül verheted át magad az ellenséges sorokon, hogy sokat… Olvasd tovább... Miért használja még mindig a CryEngine-t a ...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Több tízezer fát ültettek el

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze