Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A fogyasztók szeretik a véletleneket! A felfedezés szerepe a marketingben [kutatás]

Képzeld el, hogy mondjuk aranyékszert szeretnél vásárolni, és az egyik webshopban meglátsz egy sztorit, miszerint a cég alapítója véletlenül bukkant egy aranybányára kirándulás közben. Oké, nem a legéletszerűbb történet, de tegyük fel, hogy igaz. Vajon az arany véletlen felfedezése milyen hatással van a te érdeklődésedre egy nyaklánc vásárlása iránt? Egy viszonylag új kísérlet arra mutatott A fogyasztók szeretik a véletleneket! A felfedezés szerepe a marketingben [kutatás]

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Több tízezer fát ültettek el

Kína az űrben is szorongatja Amerikát

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze