Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A meg nem valósult ötleteit szeretné kivitelezni a Rise of the Ronin rendezője!

Yasuda Fumihiko beismerte a VGC-nek adott interjújában, hogy a Team Ninja legújabb játéka során nem tudott mindent megvalósítani, és a japán stúdiónak az a kihívás, hogy erre alapozva építkezzen tovább. Yasuda mellett Hayashi Yosuke, a Rise of the Ronin producere is megszólalt az interjúban. Yasuda szerint a Team Ninja első nyílt világú játéka vazért jött létre, hogy a stúdió tipikus játékaihoz képest változás legyen: „Eddig nindzsákra és szamurájokra épülő játékokat készítettünk. Olyan játékot akartunk, amely a szabadság érzetével és gazdag történettel is rendelkezik. Ehhez a címhez a Ronin koncepciója mellett döntöttünk. Azt akartuk, hogy a játékosok Roninokká váljanak, felfedezzenek egy nyitott világot, és befolyásolni tudják a történetet. Természetesen az akcióharc-rendszerünkkel megteremtettük az alapokat. A Rise of the Ronin nagy kihívás volt számunkra, mert ez… Olvasd tovább... A meg nem valósult ötleteit szeretné kivitelezni a Rise of the Ronin rendezője!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu