Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Dragon’s Dogma 2: komoly kritikák érték a játékmenet egyik fontos részét!

Úgy tűnik, a Dragon’s Dogma 2 a lehető legrosszabb módon világít rá arra a problémára, ami sok RPG-ben jelen van a lopakodást illetően… A Dragon’s Dogma 2-ben is gond van a lopakodós küldetésekkel, de ez nem igazán csak a játékra jellemző. Az elmúlt néhány évben stúdiók ezreit láttuk, akik megpróbálták beépíteni a lopakodással kapcsolatos küldetéseket… anélkül, hogy kifejezetten erre terveztek volna rendszert. Lásd például a Final Fantasy XV-t. Amikor a Square Enix bemutatta a világnak az RPG-t, akkor ezt néhány olyan küldetéssel tette, ahol az árnyékban kellett elbújnunk. Pontosabban volt egy olyan, amelyben be kellett lopakodnunk egy birodalmi bázisra, hogy megtaláljuk a Regaliát anélkül, hogy bárki rajtakapna minket… mindezt időlimit mellett. A probléma? Ahelyett, hogy egy erre tervezett rendszert hoztunk volna létre, csak… Olvasd tovább... Dragon’s Dogma 2: komoly kritikák érték a játékmenet egyik fontos részét!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu