Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Egyedül a rendezvényszektor tudott reálértéken is növekedni 2023-ban az MRSZ kommunikációs tortájának szeletei közül

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei, illetve partnerei 2024. március 20-án közös sajtónyilvános konferencia keretében mutatták be az MRSZ 2023-as média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számait. Ezek alátámasztják, hogy a rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele már 2022-ben meghaladta a pandémia előtti, 2019-es számokat, de a 2023-as, közel 23%-os növekedéssel tavaly a legnagyobb pozitív változást tudta felmutatni a kommunikációs torta szeletei között. Ez már reálértéken is 5,2%-os pluszt eredményezett. Ezzel ez volt az egyedüli kommunikációs tortaszelet, amely reálértéken is nőtt és pozitív irányba fordította a tendenciát.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu