Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Bezuhant az egykor piacvezető német autómárka népszerűsége

Néhány éve a legkeresettebb autómárkának számított az Opel Magyarországon. Azonban az utóbbi években sokat csökkent a kereslete. A márka visszaesését jelzi, hogy az egyik jelentős forgalmazója is bejelentette a napokban, inkább BYD-k értékesítésére összpontosít a jövőben. Sokat estek az Opel értékesítései itthon Rendre vezette az újautó-eladási toplistákat az Opel az elmúlt évtized elején Magyarországon. Viszont az utóbbi években volt, hogy a top10 legnépszerűbb autómárka közé sem fért be a német brand. Például amíg 2012-ben a forgalomba helyezett új autók 13,5 százaléka volt Opel itthon, tavaly csupán 3,5. Sőt, az Európai Unió teljes autópiacán mért részesedése is hasonló ehhez az értékhez. A G7 megjegyzi, jól tükrözi a márka gyengélkedését az is, hogy néhány napja az egyik legnagyobb hazai forgalmazója, a Schiller Autó bejelentette, 33 év után bezárja az Opel-szalonját, és helyette elkezdni árusítani a kínai BYD járműveit. Ez állhat a piacvesztés hátterében A márka hazai gyengélke...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Ungváry Zsolt: Panasz vagy hencegés?

10perc.hu