Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Dragon’s Dogma II: nagy hangsúly a fizikán; fantasy világ-szimuláció lesz

A Capcom komolyan gondolja, hogy az első rész után kiteljesedik, és megvalósul az a koncepció, amit 2012-ben nem lehetett kivitelezni (erről a minap írtunk). Itsuno Hideaki, a Dragon’s Dogma II rendezője, illetve Hirabayashi Yoshiaki, a producer interjút adott a Gamernek, egy japán publikációnak a Tokyo Game Show során. Hirabayashi elmondta, hogy a kérdőívük eredménye alapján az egyik terület, amire koncentráltak, az a realisztikusabb világ volt, és nem csak vizuálisan tették életszerűbbé, hanem a játékmenet tekintetében is erre törekedtek. Itsuno szerint a fizikai kalkulációkat bevetve egy lejtőnek is szerepe lesz a játékmenetben. A harcokban a magasabb helyszínen való tartózkodás előnyt jelent, de a felmászás sokkal több erőfeszítést igényel a sima talajon történő navigációnál. Ha eldobunk valamit, sokkal ártalmasabb, ha lefelé dobunk valamit, és ha lefutunk… Olvasd tovább... Dragon’s Dogma II: nagy hangsúly a fizikán; fantasy világ-szimuláció lesz

Femcafe.hu

novekedes.hu

Megbékélt Trump Nagy-Britanniával

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola