Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

5 érv a márkafüggetlen iPhone szerviz mellett

Az Apple termékek esetében a márkahűség erős. Ez egyrészt a cég által kiépített imázs része, amihez a vendégek jelentős része örömmel tartozik, másrészt kényszer, mivel a cég nagyon erős ösztönzőket alkalmaz arra, hogy se más márkájú terméket, se a hivatalos hálózati körön kívülről igénybe vett szolgáltatást ne használjanak ügyfeleik. Ezt szolgálják a saját termékekhez maximalizált, míg más termékekhez rendkívüli mértékben korlátozott kompatibilitási tényezők. Apple mindezt a magas minőség garantálásával biztosítja, igaz ezért olyan kiegészítőik is jóval magasabb árkategóriában helyezkednek el, ahol nehéz megfogni, mi az a hozzáadott érték, ami indokolja ezt. Hová vigyük a meghibásodott készüléket? Minden mobiltelefonnak szüksége lehet szervizre, általában két okból. Az egyik eshetőség, hogy elromlik külső behatás nélkül. Ezek általában a klasszikus garanciális problémák. A másik eshetőség, hogy külső behatás miatt romlik el. Ezek az első pillanattól kezdve nem garanciális problémák...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Jön az 5. Kürtőskalács Vigalom

Médiapiac

Gondola

Szegedi Borfesztivál

Tihany