5 érv a márkafüggetlen iPhone szerviz mellett
Az Apple termékek esetében a márkahűség erős. Ez egyrészt a cég által kiépített imázs része, amihez a vendégek jelentős része örömmel tartozik, másrészt kényszer, mivel a cég nagyon erős ösztönzőket alkalmaz arra, hogy se más márkájú terméket, se a hivatalos hálózati körön kívülről igénybe vett szolgáltatást ne használjanak ügyfeleik. Ezt szolgálják a saját termékekhez maximalizált, míg más termékekhez rendkívüli mértékben korlátozott kompatibilitási tényezők. Apple mindezt a magas minőség garantálásával biztosítja, igaz ezért olyan kiegészítőik is jóval magasabb árkategóriában helyezkednek el, ahol nehéz megfogni, mi az a hozzáadott érték, ami indokolja ezt. Hová vigyük a meghibásodott készüléket? Minden mobiltelefonnak szüksége lehet szervizre, általában két okból. Az egyik eshetőség, hogy elromlik külső behatás nélkül. Ezek általában a klasszikus garanciális problémák. A másik eshetőség, hogy külső behatás miatt romlik el. Ezek az első pillanattól kezdve nem garanciális problémák...
- Hirdetés -