Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Kávéházkultúrát erősíti a költőpályázattal egy kávézólánc

A 2019-es indulás óta közel félezer lelkes, kezdő irodalmár jelentkezett a Starbucks Kávéköltők pályázatára, amelynek célja a nagy múltú magyar kávéházi kultúra és az irodalom viszonyának tovább erősítése. Az idén ötödik alkalommal meghirdetett pályázatot a kávézólánc különleges kampánnyal támogatja, amely már többszázezer érdeklődőhöz jutott el. Az erőteljes online jelenlét mellett a kávézókban limitált kiadású újsággal, hirdetőtáblákkal, valamint versekkel ellátott pohármatricákkal hívja fel a figyelmet a költőpályázatra a márka. Budapest, 2023. március 21.- A 2023. február 20-án indult Kávéköltők pályázat idén első alkalommal mutatkozik be olyan átfogó kampánnyal, amelynek célja az irodalom és a kávéházi kultúra szoros kapcsolatának erősítésén túl a Starbucks Magyarország kulturális, közösségi és társadalmi tevékenységeinek szélesebb körben való megismertetése. Mivel irodalomról van szó, a kávézólánc számára már a tervezésnél fontos szempont volt, hogy ne csak az online térben, h...

10perc.hu

vasarnap.hu

Növekedés.hu