Kijött a hazai bútorüzletek népszerűségi listája
A fogyasztói kommentek és az árbevételek szerint toronymagasan vezet a hazai bútoráruházak között az IKEA. Az ikeázós hétvégék továbbra is népszerűek a lakosság körében, miközben egyre nagyobb arányban járulnak hozzá az online értékesítések a bútorboltok bevételeihez. Nincs sok bútorboltjuk, mégis népszerű idehaza az IKEA Az interneten az elmúlt hat hónapban az IKEA-t említették a legtöbbször (8074 alkalommal) a magyarok a bútoráruházak közül az Ynsight Research friss netnográfiai kutatása szerint. Annak ellenére vezeti ebben a mutatóban toronymagasan a magyar piacot a JYSK (1209 említés) és az XXXLutz (209 utalás) előtt, hogy csupán három üzletük van Magyarországon. A Mömax és Möbelix bútorboltok szintén az XXXLutz anyavállalathoz tartoznak, viszont az említéseik száma elenyésző az interneten a kutatás szerint, ahogyan a kizárólag magyar bútorokat forgalmazó RS Bútoré is. A bútoráruházakról szóló magyar internetes diskurzusok aránya visszatükröződik az árbevételeiken. Az svéd IKEA ...
- Hirdetés -