Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

TV piaci körkép 2022. IV. negyedév

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2022 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 4 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: mintegy 10 perccel kevesebbet, mint 2021 végén, valamint 11 perccel kevesebbet, mint 2020 utolsó negyedében. A műsorfogyasztásunk közel felét TV fikciók, mozifilmek és szórakoztató műsorok nézésére fordítottuk, további egynegyedét pedig a leginkább reklámokból, műsorajánlókból, árubemutatókból álló „egyéb tartalmakra”. Naponta átlagosan 146 db reklámfilmmel találkoztunk, ami időben 37 percnyi reklám nézést jelentett.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Összeomlott a Facebook

vasarnap.hu

10perc.hu