Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nincs BioWare-varázslat, állítja a Dragon Age korábbi producere

A Dragon Age korábbi producere, Mark Darrah szerint a varázslat helyett a rossz folyamatokra kellene inkább gondolni. Néhány éve a Kotaku az Anthem fejlesztéséről írt részletesen, kiemelve, hogy bármennyire is rossznak tűnik a szituáció a BioWare-en belül, mégis valahogy össze tudnak jönni a dolgok, hogy a stúdió nevéhez méltó, tovább a játékosok által kedvelt játékok létre tudjanak jönni. És itt jön a képbe Darrah, aki az Old Game Dev Advice sorozatának legújabb részében beszélt egy másik szemszögről, ami a BioWare pozitívnak tűnő folyamait megfordítja. Darrah szerint a játékfejlesztés egy hokiütőhöz hasonlítható: egy hosszú kar, ami magában nem sokat jelent, de egy éles ugrás következtében sok minden történik, és egy ábra esetében ez az emelkedő az, ahol a mágia történik, és úgy látja, hogy erről beszélnek… Olvasd tovább...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Folytatja a terjeszkedést az OTP

vasarnap.hu

10perc.hu