Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Bejön a felhasználóknak az előfizetéses modell

Nagyot nőtt a múlt évben a mobilalkalmazásokon belüli előfizetésekre költött összeg a Sensor Tower adatai szerint. Az App Store a domináns ezen a területen, majdnem négyszer akkora forgalommal, mint a Play. A múlt évben összesen 13 milliárd dollárt költöttek világszerte a felhasználók mobilalkalmazáson belüli előfizetésekre – derül ki a Sensor Tower friss elemzéséből. A cég a 100 legnagyobb bevételt hozó, előfizetéses modellben működő, a játék kategórián kívüli applikációval számolt tanulmányában. A 13 milliárd dolláros költés azt jelenti, hogy 2019-hez 34 százalékkal nőtt ez a szegmens és a teljes alkalmazáson belüli költés 11,7 százalékát adja. A tavalyi év utolsó három hónapjában a 100 legnagyobb bevételt hozó mobilalkalmazás közül 86 kínált előfizetési lehetőséget is, ez minimális csökkenést jelent az egy évvel korábbihoz képest, akkor még 89 ilyen applikáció volt. A Sensor Tower elemzése szerint toronymagasan vezet az App Store ebben a mutatóban, ami összességében nem jelent me...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Folytatja a terjeszkedést az OTP

vasarnap.hu

10perc.hu