Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A magyar vásárlók márkahűsége könnyen meginog – de van rá megoldás

Bár a legfrissebb KSH* adatok szerint kiskereskedelmi adatok enyhe javulást mutatnak, a szektor teljesítménye elmarad a várttól. A lanyha növekedés mögött erőteljes árérzékenység áll: a magyar fogyasztók megfontoltabban választanak, és kevésbé ragaszkodnak a megszokott márkákhoz. A Shopfully kutatása szerint hazánkban csupán 11 százalék tekinthető valóban márkahűnek – ez európai viszonylatban is alacsony. (kiemelt fotón: Zsatkulák […] A A magyar vásárlók márkahűsége könnyen meginog – de van rá megoldás bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál

Cafeteria 2026