Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

World of Warcraft-főnök belátta: modok nélkül túl nehéz az MMORPG – a Midnight rajta üt a főellenfeleken a jobb „olvashatóságért” és tempóért

A World of Warcraft igazgatója szerint a játék harci modok nélkül túlságosan kemény, ezért lépéseket tesznek a probléma kezelésére. A vezető szerint a Midnightban a főellenfelek kezelhetőbbek lesznek: tisztább jelzések, kevesebb „memóriateszt”, átgondoltabb tempó. A World of Warcraft több mint húsz éve a közösség vállán épül: guide-ok, testreszabott felületek, segédprogramok sora született a játékosok jóvoltából. Gyakori panasz, hogy az MMORPG túl bonyolult, így sokan kénytelenek modokat használni, hogy átvészeljék a tanulási görbét. A Blizzard most állást foglalt — és döntött. Nagy irányváltás a WoW-ban A PC Gamernek adott interjúban az MMO vezető igazgatója, Ion Hazzikostas elismerte, hogy harci modok nélkül „túl nehéz” a játék, ezért a csapat a World of Warcraft: Midnight rajtjára módosítja a főellenfél-dizájn filozófiáját, hogy kevésbé támaszkodjon külső megoldásokra.… Olvasd tovább... World of Warcraft-főnök belátta: modok nélkül túl nehéz az MMORPG – a Midnight rajta üt a főe...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál