Minden második piaci szegmensben dobogós volt a Toyota 2025 első kilenc hónapjában
Eddig jól alakul a 2025-es év a Toyota számára Magyarországon: az első három negyedévben az új személyautók és kishaszonjárművek piacán a japán autómárka 12.388 autó értékesítésével, 11%-os piaci részesedéssel – rendkívül szoros versenyben – a második helyet szerezte meg, a lemaradása a Suzuki mögött mindössze 172 autó volt. A világ legnagyobb autógyártójának eladásai itthon idén visszafogottan, 8,9%-kal csökkentek a hatalmas rekordokat, és 14%-os emelkedést hozó 2024-es év első kilenc hónapjához képest. Egész más azonban az összkép, ha csak a Magyarországon maradt, hazánkban forgalomba helyezett új autókat nézzük: a kivonásoktól (reexporttól) megtisztított piacon a Toyota 11.891 új autó értékesítésével már toronymagasan vezet, a második helyezett Suzukihoz képest az előnye 2.605 darab autó. Ez azt jelenti, hogy közel harmadával (28%) több autót adott el, mint a helyi gyártás miatt előnyből induló vetélytársa. A kivonásoktól megtisztított piacon a Toyota 16-ból tíz szegmensben kerül...
- Hirdetés -