Battlefield 6: feláldozta a sugárkövetést a jobb teljesítményért!
Érdekes fordulat a DICE-tól és az Electronic Artstól, ugyanis korábban éppen ez a franchise volt az úttörő a sugárkövetés (ray tracing RT) kapcsán. Ha a közelmúltban játszottunk a Battlefield 6 bétájával, akkor biztosan észre lehetett venni, hogy a grafikai beállítások között nincs nyoma az RT-nek. A Comicbook.com lehetőséget kapott arra, hogy megkérdezze Christian Buhl-t, a Ripple Effect (a korábban DICE LA néven ismert, elsősorban a Portal móddal foglalkozó csapat) stúdió technikai igazgatóját. Buhl megerősítette, hogy az RT-t nem véletlenül nem vették figyelembe, és valószínűleg a közeljövőben sem fogják a játékba tenni ezt a vizuális lehetőséget. „Nem, a játék megjelenésekor nem lesz ray tracing, és a közeljövőben sem tervezzük bevezetni. Ennek oka az volt, hogy a teljesítményre akartunk koncentrálni. Biztosak akartunk lenni abban, hogy… Olvasd tovább... Battlefield 6: feláldozta a sugárkövetést a jobb teljesítményért!
- Hirdetés -