Márkahűség: fal a kínaiak előtt
A valóságban azonban tényleg léteznek olyan márkák, amelyek hosszú távú lojalitást tudnak kialakítani, és ez óriási előnyt jelent a számukra – biztosítva egyfajta állandó ügyfélkört még akkor is, ha új szereplők jelennek meg a piacon. A lojalitás minden szinten számít: egy értékesítési tanácsadónál, aki saját ügyfélkört épít; egy kereskedésnél, amely számíthat visszatérő vásárlókra új autók és szervizszolgáltatások terén; és természetesen maguknál az autómárkáknál is. Amíg minőségi termékeket kínálunk, és személyre szabott figyelmet fordítunk az ügyfelekre, addig jó eséllyel vissza fognak térni, még akkor is, ha közben változások történnek – például az értékesítő munkahelyet vált, a kereskedés más márkával kezd dolgozni, vagy a gyártó új technológiák felé fordul (akár önszántából, akár kényszerből). Utóbbira jó példa a Porsche, amely előbb léghűtésesről vízhűtéses motorokra, majd szívómotorokról turbós erőforrásokra váltott – ezek a lépések viszonylag zökkenőmentesen mentek. A most ...
- Hirdetés -