Clair Obscur: Expedition 33 sikere után jön az AA-játékok kora? A készítők szerint csak a kicsik tudnak igazán nagyot alkotni!
A Clair Obscur: Expedition 33 alkotói kiállnak a kis létszámú fejlesztőcsapatok mellett, és a játékuk diadala után valóságos középkategóriás (AA) boomot jósolnak. Az Expedition 33 csapata tudatosan utasítja el az AAA-játékokat, mert szerintük épp ez a függetlenség tette őket naggyá. A Clair Obscur: Expedition 33 kétségkívül az év egyik legnagyobb meglepetése lett. A Sandfall Interactive fordulóalapú RPG-je minden várakozást felülmúlt, és azonnal az év játéka cím várományosává vált. Ez a körökre osztott szerepjáték számos műfajbeli óriást lekörözött művészi megközelítésével, érzelmes történetvezetésével és tökéletesre csiszolt játékmenetével. A Clair Obscur: Expedition 33 sikere azonban túlmutat a több milliós eladásokon – könnyen lehet, hogy a jövőben alapjaiban változtatja meg, hogyan készülnek a videojátékok. Pontosan erre utalt a stúdió kreatív igazgatója, Guillaume Broche, és vezető programozója, Tom Guillermin… Olvasd tovább... Clair Obscur: Expedition 33 sikere után jön az AA...
- Hirdetés -