Assassin’s Creed Odyssey: a Ubisoftnak teljesen újra kellett gondolnia a mászást, mert Görögország nem London vagy Párizs
A Ubisoft komoly kihívással szembesült az Assassin’s Creed Odyssey fejlesztése során: az ókori görög építészet egészen más volt, mint Londoné vagy Párizsé, és ez fejlesztői oldalról komoly problémákat vetett fel. Bár a hellenisztikus templomok és ókori épületek kétségtelenül lenyűgözőek, mégsem kínáltak olyan mászási lehetőségeket, mint a Syndicate vagy a Unity városi környezetei. Az Assassin’s Creed-sorozatban a Ubisoft számos legendás városba és történelmi régióba vitte el a játékosokat. Mint kiderült, ezek közül az egyik helyszín azonban jóval nehezebben adaptálható volt, mint gondolták, hiszen a görög épületek nem versenyezhettek London vagy Párizs városi parkour lehetőségeivel. Ez a különbség pedig teljesen új kihívásokat teremtett az Odyssey játékmenete szempontjából. Ban Hall, az Odyssey világtervezője az Edge magazinnak (GamesRadar közvetítésével) elmondta, mennyire központi szerepe van a vertikalitásnak az Assassin’s… Olvasd tovább... Assassin’s Creed Odyssey: a Ubisoftnak...
- Hirdetés -