A Diablo alkotója szerint „hülyeség”, amit a mai ARPG-k művelnek
„Szerintem ez butaság” – mondja a Diablo sorozat megalkotója, aki egyáltalán nincs elragadtatva a mai ARPG-ktől, mert nem élvezi az állandó, tömeges öldöklést. David Brevik, a Diablo és a Diablo 2 vezető dizájnere és programozója szerint „az ARPG-k egyre inkább abba az irányba mozdulnak, hogy a játékosok elképesztő sebességgel kaszabolják le az ellenfeleket.” Az akció-szerepjátékok (ARPG) műfaja 1996-ban született meg a Diablo-val, amely sötét, magával ragadó atmoszférájával és addiktív játékmenetével forradalmasította az ipart. A Diablo 2 pedig tökéletesítette a formulát, és a közösség azóta is legendás alkotásként tekint rá. Az évek során azonban a műfaj egyre gyorsabb tempót vett fel, ahol a sebesség és a tömeges pusztítás dominál – ez pedig a franchise megalkotójának egyáltalán nem tetszik. David Brevik a VideoGamernek adott interjújában osztotta… Olvasd tovább... A Diablo alkotója szerint „hülyeség”, amit a mai ARPG-k művelnek
- Hirdetés -