Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Mit szól a vevő? Az ügyfélélmény a versenyelőny kulcsa

A kis- és középvállalkozások számára is létfontosságú, hogy kiváló ügyfélélményt nyújtsanak. De milyen ügyfélpontokra érdemes odafigyelni a különböző iparágakban? Szabó Krisztinának, a Publicity SmileRate ügyfélélmény szakértőjének, ügyvezető igazgatójának az írása. Az ügyfélélmény alapjai Az ügyfélélmény minden olyan interakciót magában foglal, amely az érdeklődő, vevő és a vállalkozás között zajlik. Ezek az interakciók határozzák meg azt, hogy az ügyfél visszatér-e később, illetve ajánl-e a barátainak. Egy étteremben például 98 darab ilyen ügyfélélmény pont van, ezek mindegyike meghatározza a vendég benyomását, összképét. Természetesen érdemes priorizálni a listán, de ha igazán sikeres akar lenni egy cég, akkor a legtöbb ügyfélponton meg kell felelnie az elvárásoknak. A felmérések kimutatták, hogy főleg a vásárlási folyamat eleje és vége számít a legtöbbet. Azért is érdemes ezekre a pontokra figyelni, mert a statisztikák szerint a jól megtervezett ügyfélélmény akár 30%-kal is növe...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu