Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Tavaly szárnyaltak, idén elhasalhatnak a luxusdivatmárkák

Nagyjából 9 százalékkal bővült a luxusdivatcikkek globális piaca tavaly. Azonban idén nem számítanak a szakértők a szektor hasonló szárnyalására. A visszaesés legfőbb oka a kínai turisták költéseinek mérséklődése lehet. Nagyot eshet a luxusdivatcikkek globális piaca az idén Az olyan luxusdivatmárkák, mint a LVMH, a Kering, a Prada, a Hermes, a Burberry és a Richemont is a napokban teszik közzé az előző negyedéves jelentéseiket. Azonban az előjelek igen borúsak, főleg a kínai kereslet csökkenése miatt, valamint a bázishatások következtében (a Covid-lezárásokat követően megugrott a kereslet az érintett termékekre). Különösen a Kering csoportot (ide tartozik például a Gucci) érinthette súlyosan az ázsiai piac gyengélkedése. Az ő eredményeik már publikusak. Az első negyedéves forgalmuk 10 százalékkal csökkent éves alapon, pedig az elemzők nagyjából 3 százalékos zsugorodásra számítottak. A Kering kedvezőtlen jelentése hatással volt a részvényárfolyamára is, mely 14-15 százalékot esett. E...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Nyárköszöntő majális a Skanzenben

Szívszorító Kárpátalja

10perc.hu