Státuszszimbólum a drága mobil a magyar fiataloknál
A magyar fiatalok mobilvásárlási szokásait vizsgálta egy friss felmérés. Az eredményeiből például kiderül, a fiatal felnőttek nagyjából kétszer annyit költenek egy-egy mobiltelefonra, mint a középkorúak. Ráadásul státuszszimbólum lett a drága okostelefon a fiatalság körében. Rákattantak a magyar fiatal felnőttek a legdrágább mobilokra A felújított prémium mobilok forgalmazására szakosodott Rejoy.hu startup az iskolakezdés alkalmával több száz magyarországi ügyfelét kérdezte arról, hogyan viszonyulnak az okostelefonokhoz. A kutatásuk rávilágított, jellemzően a 18-24 év közötti korosztály rendeli a legdrágább típusokat, viszont a 30 felettiek beérik a régebbi modellekkel is. A Z generációsnak számító Rejoy-ügyfelek átlagosan 170 ezer forint körüli összeget költenek egy felújított okostelefonra. Ez durván a duplája annak az átlagösszegnek, amit egy 38-44 év közötti vásárlók fizetnek ki egy telefonért. A felmérésből az is kiderül, hogy a fiatalok 70 százaléka nemcsak kommunikációs eszkö...
- Hirdetés -