Ma már csak így lehet sikeres egy hotel vagy szálloda: fontos ökölszabályoknak kell megfelelni
A Booking.com botránya, amely miatt több ezer magyar szállásadó nem kapta meg a járandóságát, komoly kihívás elé állította a hazai turizmust. A szállásportál rendszerkarbantartásra hivatkozik, de a szállásadók szerint ez csak ürügy. Hogyan érintette ez a helyzet a belföldi turizmust, és mit tehetnek a szállodák, hogy ne legyenek kiszolgáltatva a közvetítőknek? Kassay Tamással, a Booking.com botrány szakértőjével, PR és kommunikációs szakemberrel, valamint Csobota-Kis Árpáddal, HotelMentorral, a Magyar Szállodák Gordon Ramsey-jével, a Turisztikai Tanácsadók Szövetségének tagjával, országos szállodaüzemeltetővel beszélgettünk a kialakult helyzetről, akik tanácsokat adott arra, hogyan lehet elkerülni, hogy a jövőben hasonló forduljon elő.
- Hirdetés -