Élen a Toyota
A Toyota 11179 új autó értékesítésével, 12 százalékos piaci részesedéssel toronymagasan áll az élen a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon: január és október között 15,4 százalékkal növelte hazai értékesítéseit, miközben a piac 20,1 százalékkal esett vissza. A Toyota 2020-ban mindvégig az élen állt a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon, így mára előnye legjobban teljesítő versenytársával szemben nem kevesebb, mint 3438 új autó, ami három havi átlagos idei hazai értékesítésének felel meg. Ezzel az így gyakorlatilag negyed évvel versenytársai előtt járó Toyota 3,7 százalékponttal, 12%-ra emelte magyarországi piaci részesedését. Ez annyit tesz, hogy gyakorlatilag mára minden nyolcadik hazánkban gazdára találó új autót a környezetbarát japán autógyártó adja el (amely egyébiránt Európában értékesített autóinak mintegy 75%-át a kontinensen is gyártja). A magánvásárlók között a második, a flottapiacon a harmadik, összességében az első 2020 január és október k...
- Hirdetés -
