Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Kiderült, hogy mi volt az oka a Redfall bődületesen rossz minőségének!

Jason Schreier most tett közzé egy új cikket a Redfall fejlesztéséről a Bloombergen. A május elején megjelent nyílt világú, kooperatív első személyű lövöldözős játék – enyhén szólva is – vegyes fogadtatásban részesült a kritikusok és a rajongók körében, akik csalódtak az addig kiváló hírnévvel rendelkező Arkane Austin stúdió legújabb munkájában. Még a Microsoft Gaming vezérigazgatója, Phil Spencer is nyilatkozott az elmarasztaló megjelenésről, teljes felelősséget vállalva érte, és ígéretet tett arra, hogy a fejlesztő dolgozni fog a Redfall javításán. Miért bukott meg ezúttal az Arkane? A Bloomberg jelentése éppen erre a kérdésre próbál választ adni. A cikkben idézett névtelen források szerint az Arkane Austin vezetősége( akik 2017-ben kiadták a kritikusok által elismert, de anyagilag sikertelen Prey-t) úgy döntött, hogy követik a ZeniMax nem kötelező erejű… Olvasd tovább... Kiderült, hogy mi volt az oka a Redfall bődületesen rossz minőségének!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Folytatja a terjeszkedést az OTP

vasarnap.hu

10perc.hu

Új szedánt mutatott be a Mazda