Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Imádjuk a hűségprogramokat

A magyar internetező, 15-59 éves korosztály 93 százaléka tagja az üzletek által kínált hűségprogramok valamelyikének – derül ki az Euronics reprezentatív felméréséből. Bár a vásárlók több mint kétharmada előnyben részesíti a hűségprogramot kínáló üzleteket az ilyen kedvezményt nem nyújtó versenytársaikkal szemben, adataik megadását többnyire fenntartásokkal kezelik a regisztráció során. Országos lefedettségű reprezentatív kutatást készített az […] A Imádjuk a hűségprogramokat bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Jön az 5. Kürtőskalács Vigalom

Médiapiac

Gondola

Szegedi Borfesztivál

Tihany