Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport

A Central Médiacsoport számára a legfrissebb piaci trendek nyomán a tartalomgyártás fejlesztése, valamint a termékportfólió olvasótáborának szélesítése nagyon fontos szempont – írják. Utóbbi kapcsán a cég nemrégiben hiánypótló kutatást készített, amelynek nem titkolt célja az volt, hogy a kereskedelmileg is értékes, mégis nehezen elérhető és lekövethető 18 és 25 év közöttiek tartalomfogyasztási szokásait minél Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport appeared first on Márkamonitor.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Folytatja a terjeszkedést az OTP

vasarnap.hu

10perc.hu